• Veilig betalen
  • Gratis verzending vanaf 30.-
  • Voor 21:00 besteld, morgen in huis*
8.6 uit  456 reviews

Wat is je vraag over jouw account of persoonlijke gegevens?

  • #####**Account webshop** Persoonlijke gegevens kun je wijzigen door in te inloggen en bij je account overzicht de gegevens te wijzigen. * Klik op 'Inloggen' rechts bovenin * Log in met je e-mailadres en wachtwoord * Klik op 'accountoverzicht' Let op: voor een wijziging in het bezorgadres in een lopende bestelling kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Dit om ervoor te zorgen dat het adres op tijd wordt verwerkt. #####**Nieuwsbrief** Afmelden voor de nieuwsbrief kan door in de nieuwsbrief onderin op 'afmelden' te klikken. Erna kun je opnieuw aanmelden met het nieuwe adres. #####**Klantenkaart** Heb je een klantenkaart en wil je daar de gegevens van laten wijzigen? Dit kun je het beste navragen bij je eigen winkel. Je kunt ons ook een bericht sturen via [het contactformulier](/klantenservice/contact/vraag-winkel) met dit verzoek. Geef hierbij duidelijk aan om welke vestiging het gaat. Wij zorgen dat jouw vraag op de juiste plek terechtkomt. ----------------
  • Het wachtwoord kun je wijzigen door in te inloggen en op het profiel jouw gegevens wijzigen. #####**Volg de volgende stappen om je wachtwoord te wijzigen:** * Klik op 'Inloggen' rechts bovenin * Log in met je e-mailadres en wachtwoord * Klik op 'persoonlijke instellingen' * Zet een vinkje voor 'wachtwoord wijzigen' ----------------
  • Wachtwoord kwijt? Geen probleem! Je kunt heel makkelijk een nieuw wachtwoord instellen. #####**Volg de volgende stappen om je wachtwoord opnieuw in te stellen:** * Ga naar [wachtwoord herstellen](/customer/account/forgotpassword) * Vul daar je e-mailadres in * Klik op verstuur * Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen ----------------
  • Nee hoor, dat hoeft niet! Let wel goed op dat je het juiste e-mailadres opgeeft, zodat je alle e-mails met de bestelinformatie ontvangt. Als je vaker bij ons bestelt dan raden we je aan om wel een [account aan te maken](/customer/account/create/). Al je bestelgegevens zijn dan terug te zien in je persoonlijke account en daarmee gaat het bestelproces een stuk sneller. ----------------
  • We gebruiken je gegevens alleen waar we het voor nodig hebben, wel zo fijn. #####**Emailadres** - Je **e-mailadres** gebruiken we bijvoorbeeld om informatie te sturen met betrekking tot je bestelling - Of om je de nieuwsbrief te sturen als je hebt aangegeven deze graag te ontvangen #####**Telefoonnummer** - Je telefoonnummer geven we nooit aan derden door - We gebruiken deze alleen als het nodig is om je te informeren over bijzonderheden, bijvoorbeeld met betrekking tot een bestelling Meer informatie vind je in onze [Privacy Verklaring](/privacyverklaring). Heb je hier verder vragen over? Dan kun je ons altijd een bericht sturen met je vraag. ----------------

Wat is je vraag over bestellen of betalen?

  • #####Stap 1. Zoek jouw artikel a. Zoek via het zoekveld. Typ een zoekwoord in en er zullen artikelen verschijnen die matchen met jouw zoekwoord. b. Zoek via de categorieën. Het gehele assortiment is ingedeeld in categorieën. Dit zodat jij makkelijk jouw gewenste product kan vinden. c. Verfijn keuze. Gebruik filters aan de zijkant om jouw keuze te verfijnen. d. Bekijk product informatie. Als je het gewenste product hebt gevonden kan je op het plaatje klikken om naar het artikel te gaan. Je kan foto’s bekijken van verschillende aanzichten van het artikel.
    #####Stap 2. toevoegen aan winkelwagen a. Selecteer aantal. Klik of het plusje ( +) om het gewenst aantal producten te selecteren. b. Toevoegen in winkelwagen. Klik op de knop ‘In winkelwagen’ om deze toe te voegen aan je winkelwagen. Er opent nu een venster waar je een overzicht van jouw winkelwagen ziet. c. Verder winkelen? Klik buiten het venster en je kan nog extra artikelen zoeken en toevoegen aan de winkelwagen. d. Klaar met winkelen? Ga naar stap 3.
    ##### Stap 3. Klaar met winkelen? Plaats je bestelling a. Je winkelwagen bekijken. Controleer je bestelling via ‘bekijk winkelwagen’ b. Klik op ‘Afrekenen’ om verder te gaan met het plaatsen van je bestelling. c. Bestelling plaatsen. Er zijn enkele gegevens nodig om je bestelling af te ronden, zoals je adresgegevens, of je het thuis wilt laten bezorgen of wilt afhalen, welke betaalmethode je wenst en er wordt gevraagd de bestelling te controleren. Als je al een account hebt dan kan je daarop inloggen, dit wordt aangegeven bovenin bij punt 1. Adres. Je kan in de winkelwagen nog de aantallen wijzigen of een artikel uit je winkelwagen verwijderen. d. Alle gegevens ingevuld? Klik vervolgens op ‘Afrekenen’. Door hierop te klikken ga je akkoord met de betalingsverplichting en algemene voorwaarden. Vervolgens wordt je, indien van toepassing, doorverwezen naar de betaalomgeving. Volg daar de instructies. e. Betaald? Bedankt voor je bestelling! Het plaatsen van je bestelling is gelukt! Je zal binnen enkele minuten een bestelbevestiging ontvangen op je aangegeven mail. Heb je hulp nodig bij het zoeken naar je artikel of het plaatsen van je bestelling? We helpen je graag! Stuur een berichtje naar onze [klantenservice](/klantenservice/contact/vraag-webshop) ----------------
  • **Bij onze webshop zijn er verschillende manieren om te betalen. Momenteel is het mogelijk om in de webshop te betalen met iDEAL, AfterPay, Mastercard, Visa, PayPal en met de D.I.O. cadeaucard. Bij het ophalen van een pakketje in de winkel is het mogelijk om achteraf te betalen.**
    *Betalen in de winkel* Als je ervoor kiest om een pakketje op te halen in de winkel dan kun je ervoor kiezen om in de winkel af te rekenen. Dan is het mogelijk om de bestelling te *pinnen* of om af te rekenen met een *contante betaling*.

  • *iDEAL* Via iDEAL kun je veilig, makkelijk en snel betalen via je eigen bank: + Alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland + Veilig, makkelijk en snel tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank + Dit is de snelste betaalmethode + Je rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank *AfterPay – Achteraf betalen* AfterPay voert voor DIO het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn [privacy statement](https://www.afterpay.nl/nl/algemeen/over-afterpay/privacy-statement). Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar [AfterPay](https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/). *Mastercard* *Visa* *PayPal* Betaal met je eigen online account *D.I.O. cadeaucard* Wil je weten hoeveel leuks je nog kan kopen met de D.I.O. cadeaucard? Vul dan je kaartgegevens in bij de [D.I.O. cadeaucard saldocheck](/klantenservice/cadeaucard) om het saldo te checken. Als het bedrag hoger is dan de waarde op je cadeaucard, dan is het mogelijk om de rest met iDEAL af te rekenen. ----------------
  • De gekleurde knop 'in winkelwagen' kleurt grijs als een product niet voorradig is. Niet voorradige producten zijn dus niet te bestellen. Zodra je een product in het winkelmandje stopt, doen we nog een laatste voorraad check. Het kan dus wel eens voorkomen dat een artikel alsnog niet op voorraad blijkt te zijn. Het kan natuurlijk voorkomen dat meerdere bestellingen elkaar kruisen en dat we producten bij het verzamelen van je bestelling toch niet genoeg op voorraad blijken hebben. In dat geval zullen we persoonlijk contact met je opnemen om een oplossing te vinden. -------------------
  • Nee hoor, dat hoeft niet! Let wel goed op dat je het juiste e-mailadres opgeeft, zodat je alle e-mails met de bestelinformatie ontvangt. Als je vaker bij ons bestelt dan raden we je aan om wel een [account aan te maken](/customer/account/create/). Al je bestelgegevens zijn dan terug te zien in je persoonlijke account en daarmee gaat het bestelproces een stuk sneller. ----------------
  • **Prijzen op de site** De prijzen vermeld op onze website zijn altijd inclusief BTW. **BTW-bedrag op facuur** Op de factuur is het BTW bedrag ook terug te vinden. Het BTW bedrag staat onderaan het factuuroverzicht vermeld (*Login > bestellingen > bestelling bekijken > facturen*)
  • Wat is je vraag over bezorging of levering?

    • We bezorgen momenteel alleen nog binnen Nederland. Mocht dit in de toekomst veranderen dan laten we het je meteen weten! ----------------
    • Jazeker! Je kunt een bestelling afhalen bij de deelnemende vestigingen. Bij het invullen van de bestelgegevens zijn de deelnemende vestigingen te selecteren als afhaallocatie. We bewaren de bestelling twee weken voor je op de afhaallocatie. --------------
    • **De specifieke afleverdatum van een bestelling is op te zoeken met de Track & Trace code die per e-mail naar je is toegestuurd. Deze e-mail ontvang je zodra het pakket is verzonden.** **Ben je niet thuis bij bezorging?** De bezorger zal indien mogelijk je bestelling afgeven bij de buren of proberen ze het de volgende dag nog een keer. Indien je dan niet thuis bent kan je het pakketje erna ophalen bij een PostNL afhaalpunt. Ze laten altijd een briefje achter met bezorginformatie. **Pakketje kwijt?** Het kan soms toch gebeuren dat een pakketje toch niet op de plek is waar bedoeld. Neem contact op met PostNL als een pakketje niet is thuisbezorgd. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij het proberen te achterhalen. Neem [contact met ons](/klantenservice/contact) op als het pakketje niet in de winkel is bezorgd. Wij zoeken dan voor je uit wat er aan de hand is. -----------
    • Een bestelling wordt gratis thuisbezorgd bij bestellingen van meer dan €30. Dit wordt in het bestelproces automatisch verrekend, zodra de optie thuisbezorgen wordt geselecteerd. --------
    • * Je bestelling wordt gratis bezorgd bij bestellingen van meer dan 30,00. * Voor thuis bezorgen onder de 30,00 euro zal 4,95 euro in rekening gebracht worden. * Voor bestellingen die afgeleverd worden in de winkel onder de 30,00 euro wordt 2,95 in rekening gebracht. ---------

    Wat is je vraag over retouren of ruilen?

    • Ben je niet tevreden over een product of heb je iets verkeerds ontvangen? Dat kan natuurlijk gebeuren. Als je een product retour wilt sturen, kun je direct contact opnemen met [de D.I.O. klantenservice](/klantenservice/contact) of het [online formulier Retourneren](/klantenservice/retourneren) invullen. Wij helpen je dan verder en leggen je uit hoe je het terug kunt sturen. ------------------------------------------------------ #####Toelichting herroeping - Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen - De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in ontvangst is genomen ------- #####Er zijn wat uitzonderingen, i.v.m. hygiëne of gezondheid geldt het herroepingsrecht niet voor: - Cosmetica producten wanneer de verzegeling is verbroken (zoals make-up) - Hygiëne producten (zoals ondergoed) waarvan de verzegeling is verbroken - Voeding waarvan de verzegeling is verbroken - Vitamine / mineralen / supplementen waarvan de verzegeling is verbroken - Door wettelijke regelgeving kunnen er geen zelfzorggeneesmiddelen, homeopathische middelen retour worden genomen ------- #####Wat moet je hiervoor doen? - Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. - Je kan hiervoor gebruikmaken van ons [online Retourneren formulier](/klantenservice/retourneren) Lees meer over je rechten bij de [algemene voorwaarden](/algemene-voorwaarden), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. ------ #####Wat gebeurt er dan verder? **Gevolgen van de herroeping** - **Stuur je alles retour:** Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. - **Stuur je een deel terug**: Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. - Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. - Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. - Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. - Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. - De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor eigen rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. ------------------------------------------------------ Je kunt ook je pakketje retour sturen via het Europese formulier voor herroeping*: Download modelformulier voor Herroeping (PDF) Lees meer over je rechten bij de [algemene voorwaarden](/algemene-voorwaarden) of hieronder. ------------------------------------------------------

    Wat is je vraag over een aanbiedingen of actie?

    • Actie-artikelen kunnen door de populariteit snel uitverkocht zijn. #####Wat je kan doen: **Kijk in een andere winkel** Je kunt bij een ander filiaal vragen of het gewenste product nog verkrijgbaar is. Let op: nabestellen in een filiaal en het onderling leveren tussen filialen is niet mogelijk. **Kijk of het actie artikel nog in de webshop beschikbaar is** Vrijwel alle aanbiedingen uit de folder zijn namelijk ook te [verkrijgen in de webshop](/aanbiedingen). Bestel het online en dan heb je het de volgende dag al in huis. ----------------
    • Binnen onze drogisterijformule werken vele drogisterijen samen. Dit betekent dat de winkeleigenaar zelf een keuze mag maken hoeveel en welke producten er ingekocht en verkocht worden. Op de folder wordt om die reden het volgende vermeld: 'Niet alle aanbiedingen zijn in alle (web)winkels te verkrijgen'. #####Wat je kan doen: #####**Kijk in een van onze andere winkels** In dit geval willen we je adviseren om het eens te proberen bij een van onze andere vestigingen. #####**Bestel het online en heb het de volgende dag in huis** Vrijwel alle aanbiedingen uit de folder zijn namelijk ook te [verkrijgen in de webshop](/aanbiedingen)! Bestel het makkelijk online en dan heb je het de volgende dag al in huis. --------------------------
    • Het kan helaas gebeuren dat er iets mis gaat bij de verspreiding van onze folder. Hierover kun je contact opnemen met ons verspreidbureau Axender, via www.axender.nl of bel (030) 755 69 30. [De folder](/over-dio/folder) is ook op onze website te bekijken.
    • Oei, vervelend dat code niet werkt. Je kunt de volgende punten even controleren: - Heb je de uitzonderingen goed bekeken? - Is de code verlopen? - Is de code al eerder gebruikt? - Waren er maar een beperkt aantal codes vrijgesteld? - Zit er al een korting op je product? De meeste online kortingscodes gelden niet voor geneesmiddelen, babyvoeding, Dr. Hauschka en Louis Widmer. Zit er al een korting op je product? Alleen de hoogste wordt berekend in het winkelmandje. --------------------------

    Wat is je vraag over cadeaukaarten of cadeaubonnen?

    • Het aantal punten dat je hebt verzameld kun je opvragen bij de winkel waar je de klantenkaart hebt gekregen. Zij kunnen je vertellen hoeveel je precies gespaard hebt. -----------------------
    • Weet je niet meer precies hoeveel geld er op je kaart staat? Geen probleem! We hebben een handige online saldochecker. Ga naar de informatiepagina over de [Cadeaucard](/klantenservice/cadeaucard), daar kan je een saldocheck doen.
    • Oei, vervelend dat code niet werkt. Je kunt de volgende punten even controleren: - Heb je de uitzonderingen goed bekeken? - Is de code verlopen? - Is de code al eerder gebruikt? - Waren er maar een beperkt aantal codes vrijgesteld? - Zit er al een korting op je product? De meeste online kortingscodes gelden niet voor geneesmiddelen, babyvoeding, Dr. Hauschka en Louis Widmer. Zit er al een korting op je product? Alleen de hoogste wordt berekend in het winkelmandje. --------------------------

    Wat is je vraag over een product of geneesmiddel?

    • De gekleurde knop 'in winkelwagen' kleurt grijs als een product niet voorradig is. Niet voorradige producten zijn dus niet te bestellen. Zodra je een product in het winkelmandje stopt, doen we nog een laatste voorraad check. Het kan dus wel eens voorkomen dat een artikel alsnog niet op voorraad blijkt te zijn. Het kan natuurlijk voorkomen dat meerdere bestellingen elkaar kruisen en dat we producten bij het verzamelen van je bestelling toch niet genoeg op voorraad blijken hebben. In dat geval zullen we persoonlijk contact met je opnemen om een oplossing te vinden. -------------------
    • Wat jammer dat jij jouw product niet (meer) kunt vinden in onze webshop. Heb je al gezocht naar een alternatief? We bieden een ruim assortiment aan producten aan van uiteenlopende merken. Wellicht kun je bovenaan deze pagina via de zoekbalk of de balk met categorieën een goed alternatief vinden. Wij proberen een zo volledig mogelijk assortiment aan onze klanten aan te bieden en werken er hard aan om ons assortiment continu uit te breiden. Dit betekent dat er regelmatig nieuwe producten worden toegevoegd aan de webshop. Wil je op de hoogte worden gehouden van de laatste ontwikkelingen met betrekking tot onze webshop en de mooie acties die wij hebben? Schrijf je dan in voor onze [nieuwsbrief](/nieuwsbrief).
    • Op de productpagina van de geneesmiddelen staat altijd een gebruikersinstructie en uitgebreide medische informatie. Dit wordt daar actueel bijgehouden. Bijsluiters van geneesmiddelen zijn daar ook te downloaden. Dit kun je dus ook altijd terugzoeken. Inhoudelijke vragen over een product kun je daarnaast ook altijd stellen bij een van onze winkels bij jou in de buurt. De eigenaren en personeel zijn professioneel opgeleid en gecertificeerd. Zij kunnen je dus alles vertellen over de producten en adviseren in wat het beste voor jou werkt! Je kunt ook altijd je vraag aan ons stellen via [het contactformulier](/klantenservice/contact/online-adviesbalie). ---------------
    • #####**Klacht betreft een winkel** Onze drogisten zijn zelfstandige ondernemers. Wij adviseren een opmerking of klacht over een aankoop zelf met de ondernemer te bespreken. Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het [contactformulier](/klantenservice/contact), wij sturen de melding dan door naar de betreffende ondernemer. We doen er dan alles aan om samen een passende oplossing te vinden! We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens: + Je naam + Adres + Woonplaats + E-mailgegevens + De naam van de betreffende winkel In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt doordat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden. #####**Klacht betreft de webshop** Als je een klacht hebt over een product of uitvoering van de overeenkomst, adviseren we je gebruik te maken van onze eigen klachtenregeling [contactformulier](/klantenservice/contact/vraag-webshop). Afhankelijk van de aard van de klacht kun je deze indienen bij ons of bij Thuiswinkelwaarborg. Je ontvangt van ons binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie. Indien je klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dan kun je je richten tot de Geschillencommisie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Ook kan je een klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het [Europees ODR Platform](http://ec.europa.eu/consumers/odr/). **Klachten betreft geneesmiddelen** Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze website, uitvoering van de overeenkomst, of een advies betreft een geneesmiddel van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling [contactformulier](/klantenservice/contact/vraag-webshop). Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht in te dienen bij de kwaliteitscoördinator van het CBD. ------------------------
    • Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. -----------------------------------
    • Spoel geneesmiddelen niet door de gootsteen of de wc en gooi ze niet in de vuilnisbak. Ga in je gemeente na wat je met geneesmiddelen moet doen die niet meer nodig zijn. Deze informatie is vaak op de website van de gemeente te vinden. Ze worden dan op een verantwoorde manier vernietigd en komen niet in het milieu terecht. -------------------------------

    Wat is je vraag over een winkel of hoofdkantoor?

    • De contactgegevens van het hoofdkantoor zijn: **Adres** Nederlandse Drogisterij Service B.V. (D.I.O. & DA) Printerweg 6 3821 AD Amersfoort **Telefoonnummer** 088 9908 400 **Fax** 088 9908 450 **Algemeen e-mailadres** info@diodrogist.nl Je kunt ook een bericht achterlaten via het [contactformulier](/klantenservice/contact/mail-klantenservice). ----------------
    • D.I.O. werkt voornamelijk samen met zelfstandig ondernemers. Als je geïnteresseerd bent in een functie bij een D.I.O.-vestiging bij jou in de buurt, neem dan rechtstreeks contact op met de bedrijfsleider van de betreffende vestiging. **Meer informatie over werken bij D.I.O. of over ondernemer worden vind je hier: [Alles over werken bij D.I.O.](/klantenservice/werken-bij).
    • Het aantal punten dat je hebt verzameld kun je opvragen bij de winkel waar je de klantenkaart hebt gekregen. Zij kunnen je vertellen hoeveel je precies gespaard hebt. -----------------------
    • Op [de winkelpagina](/over-dio/winkels) kun je jouw dichtstbijzijnde D.I.O.-winkel vinden en krijg je tevens informatie over de openingstijden van de door jou geselecteerde D.I.O. drogist.
    • Om organisatorische en ook om budgettechnische redenen kunnen wij niet aan alle verzoeken voldoen die bij ons binnenkomen. Voor lokale doeleinden kun je eventueel contact opnemen met een van onze winkels bij jou in de buurt. --------------------
    • Binnen onze drogisterijformule werken vele drogisterijen samen. Dit betekent dat de winkeleigenaar zelf een keuze mag maken hoeveel en welke producten er ingekocht en verkocht worden. Op de folder wordt om die reden het volgende vermeld: 'Niet alle aanbiedingen zijn in alle (web)winkels te verkrijgen'. #####Wat je kan doen: #####**Kijk in een van onze andere winkels** In dit geval willen we je adviseren om het eens te proberen bij een van onze andere vestigingen. #####**Bestel het online en heb het de volgende dag in huis** Vrijwel alle aanbiedingen uit de folder zijn namelijk ook te [verkrijgen in de webshop](/aanbiedingen)! Bestel het makkelijk online en dan heb je het de volgende dag al in huis. --------------------------
    • #####**Klacht betreft een winkel** Onze drogisten zijn zelfstandige ondernemers. Wij adviseren een opmerking of klacht over een aankoop zelf met de ondernemer te bespreken. Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het [contactformulier](/klantenservice/contact), wij sturen de melding dan door naar de betreffende ondernemer. We doen er dan alles aan om samen een passende oplossing te vinden! We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens: + Je naam + Adres + Woonplaats + E-mailgegevens + De naam van de betreffende winkel In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt doordat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden. #####**Klacht betreft de webshop** Als je een klacht hebt over een product of uitvoering van de overeenkomst, adviseren we je gebruik te maken van onze eigen klachtenregeling [contactformulier](/klantenservice/contact/vraag-webshop). Afhankelijk van de aard van de klacht kun je deze indienen bij ons of bij Thuiswinkelwaarborg. Je ontvangt van ons binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie. Indien je klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dan kun je je richten tot de Geschillencommisie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Ook kan je een klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het [Europees ODR Platform](http://ec.europa.eu/consumers/odr/). **Klachten betreft geneesmiddelen** Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze website, uitvoering van de overeenkomst, of een advies betreft een geneesmiddel van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling [contactformulier](/klantenservice/contact/vraag-webshop). Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht in te dienen bij de kwaliteitscoördinator van het CBD. ------------------------
    • Onze drogisten zijn zelfstandige ondernemers. Wij adviseren om opmerkingen, tips of verbeterpunten zelf met de ondernemer te bespreken. Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het [contactformulier](/klantenservice/contact), wij nemen dan contact op met de betreffende ondernemer. We doen er vervolgens alles aan om samen een passende oplossing te vinden! We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens: + Je naam + Adres + Woonplaats + E-mailgegevens + De naam van de betreffende winkel In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voor je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt omdat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden! ----------------------
    • De openingstijden kunnen per D.I.O.-winkel verschillen. Zoek de openingstijden van jouw D.I.O. [de openingstijdenpagina](/over-dio/openingstijden). Je kunt daar je postcode of woonplaats invullen. De zoekmachine toont alle D.I.O.-drogisterijen in jouw buurt en de openingstijden van vandaag. Bekijk de winkelpagina om de openingstijden van de gehele week te bekijken.